lørdag den 4. oktober 2008

Efterår

Så har Toke og jeg fået tømt alle flyttekasserne og sat vores ting lidt i system. Hvilket tog det meste af sidste weekend. Vi har dog fyldt en af flyttekasserne op igen med ting, som vi ikke vil smide ud, som ikke kan bruges til noget og som vi heller ikke vil stille på en hylde til udstilling. Altså minder. Så i en fjern fremtid håber vi på at finde noget opbevaring, hvor vi bl.a. også kan stille ski, surfboard og de 2.000 tomme flyttekasser.

I onsdag kom Malte på besøg. Malte var dog langt fra den eneste dansker der var på besøg i Trondheim og torsdag aften mødtes vi allesammen på Lerkendal stadion for at se Rosenborg vs Brøndby. Meget spændende kamp, som Brøndby desværre tabte 3-2. Men så kan vi glæde os over at der kommer flere UEFA kampe til Lerkendal.

Malte er taget afsted i dag, og jeg spiste som eftermiddagssnack resterne af Maltes cocopopsne, så nu er jeg helt kulret af alt sukkeret.

Det var vist det for denne gang. Man må endelig gerne skrive mails til os og fortælle hvordan det går.

p.s. Det er blevet efterår heroppe og de første billeder med snedækket landskab var i vejrusigten i sidste uge. Det sner også i Åre i Sverige kun et par hundrede kilometer øst fra Trondheim.

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Hej Louise! Jeg kom også lige forbi jeres blog på vejen gennem min boligjagt i Trondheim. Jeg skal begynde som pilgrimspræst ved domkirken d. 1. januar. Jeg har også brugt finn.no på nettet flittigt, men har ikke fundet det rigtige. Jeg skal flytte 15. december, og i næste uge er jeg i Trondheim. Har I tips til, hvor det er, man leder, hvis ikke det er på nettet? Så ville jeg være glad for et hint! Venlig hilsen
Berit