torsdag den 14. maj 2009

baby/EMGP

Så har Toke og jeg kastet os ud i babyudstyrs-shoppingen. Vi er uden tvivl helt grønne og har ikke meget forstand på noget. I starten af denne uge gik det op for os at vi kun havde tre ledige eftermiddage tilbage inden vi tager til Danmark for sommeren. Så vi fik pludselig rigtig travlt. Vi har derfor været ude i dag og købe til visakortet begyndte at gløde.

Da vi er nybegyndere tager vi meget gerne imod gode råd. Er det sådan at nogle af jeg skulle ha noget aflagt babytøj -og hvad man ellers har brug for, så vil vi meget gerne overtage/låne.

Jeg er også ved at acceptere at jeg er gravid og prøver ikke længere at tage trapperne hele vejen til Tokes kontor på tiende. Derimod kan jeg sagtens cykle og når jeg dropper de høje hæle og ifører mig et par ecco sko, så kan jeg gå hele dagen -også i de norske fjelde.

I denne weekend er der europæisk melodi gand prix og i den anledning har en avis optalt hvor mange point Norge har givet Danmark og hvor mange point vi har givet tilbage. Norge har i de sidste 15 år tildelt Danmark 71, mens Danmark kun har givet 31 retur. Der er også statistikker med de andre lande i europa, men artiklen har fået overskriften "Det store danskesviket". Så er det sådan, at nogle af jer har lyst til at stemme på lørdag, synes jeg I en ekstra gang skal overveje at stemme på Norge - de er iøvrigt nogle af favoritterne i år.

Ingen kommentarer: