mandag den 30. juli 2007

tilbage igen.

Så er min mor og søster taget hjem efter at havde været på besøg i næsten 4 uger.

Vi var bl.a. allesamme på en tretten dage lang tur op og ned af østkysten i vores dejlige bil. Tokes og min dagbog kan læses ved at trykke på linket i menuen ude til højre. En rigtig dejlig tur.

Det var jo overhovedet ikke det eneste vi lavede. Vi har bl.a. også været en tur i Sydney operaen og set Barberen fra Seville. En tur i The Blue Mountains for at se de tre søstre og de blå bjerge. Og en tur i Nelson Bay for at spotte pukkelhvaler, men fik i stedet noget af en sejltur på 6 meter høje bølger!!

I løbet af de fire uger har vi taget et hav af billeder og vi håber på at kunne lægge et udsnit af dem på nettet.

Den sidste eftermiddag blev der holdt fødselsdag med en crazy lagkage. Jeg har aldrig set så høj en lagkage før. Den vil der også blive lagt billeder af på nettet.

Så vil jeg også nævne at min mors kuffert ikke dukkede op i Sydney lufthavn, da mor og Cecilie ville hente deres kufferter og at den endnu ikke er dukket op. Heldigvis har det ikke spillet ind på humøret på turen, selvom BA har ydet utrolig ringe service ved ikke at svare på vores henvendelser. Vi har i går kigget alle herreløse kufferter igennem i Sydney lufthavn, her kunne vi se at 4 ud af 5 kufferter var fra BA. Heldigvis har mor og Cecilie 4 timer i Heathrow inden de skal vidre med næste fly, så der vil også være tid til at kigge kufferterne i gennem der. Lige nu er de på det eneste BA fly fra Sydney, som ikke er forsinket.

Ingen kommentarer: