lørdag den 3. oktober 2009

Billeder fra september

Så har vi lagt flere billeder af Irene på nettet, som bare bliver sødere og sødere dag for dag.

Irene September 09


Der er selvfølgelig sket en masse siden sidst. Vi har bl.a. været ude at bowle med Den Danske Forening her i Trondheim. Det var en rigtig sjov aften og jeg var ikke så dårlig som frygtet, jeg vandt faktisk en omgang. I dag har vi været ude og købe badetøj, så Irene og jeg er klar til babysvømning. Vi var i en kæmpe sportsforretning, og da Toke og jeg blev væk fra hinanden måtte han ringe til min mobil for at finde mig. Så er der kommet sne på bjergtoppene og det er blevet koldt, så vi har fundet vintertøjet på. Der er blev ansat en post.doc. fra Arizona og han er vandt til en enkelt regnvejrsdag om året og ellers varmt vejr, så vi er lidt bekymret for at han ikke klare den norske vinter, men indtil videre er han stadig begejstret over regnen. I går havde vi Tokes forskergruppe til middag og vi har nu fryser og køleskab fyldt af frikadeller, falafel, chokolader og banankage. Hele dagen mens jeg lavede mad i køkkenet sov Irene, hvilket var heldigt for vi havde planlagt en tapas menu for at tage hensyn til veganere, allergikere, kødelskere osv.

I næste weekend kommer Irenes moster på besøg efterfulgt af hendes faster Sara og farmor. Irene er lidt af en selskabspapegøge så det bliver godt med gæster. Vi glæder os meget.

Ingen kommentarer: