mandag den 5. oktober 2009

Norge er bedst

Hvis der er nogen der er i tvivl om at Norge er det bedste land at bo kan I jo læse her http://politiken.dk/udland/article802922.ece

Det er godt med sådan en artikel, da vejret er ret meget gråt lige nu og det øser ned med jævne mellem rum hele ugen. Dog er der lovet sne i morgen og igen på fredag efterfulgt af ægte minusgrader.

I eftermiddag skal Irene og jeg til babysvømning. Det foregår på hospitalet, hvor Irene blev født, så vi har mindre end fem minutters gang. Toke kan ikke komme med i denne omgang da han er til timer, så jeg er lidt nervøs for om jeg kan klare det hele alene og om jeg eventuelt ender med at gå hjem i badedragt fordi Irene ikke gider vente på mig.

Toke var alene hjemme med Irene i går aftes og det gik rigtig godt. Vi mangler blot en plastik dims til sutteflaskerne, så ikke mælken flyver ud over det hele, men det burde ikke være svært at rette op på. Så jeg regner med snart at kunne begynde til orkester igen.

Ingen kommentarer: