fredag den 15. oktober 2010

Billeder fra september

Så blev billederne fra september færdigbehandlet og lagt på nettet.

September2010


Der er sket meget siden jeg har skrevet sidst. Irene er begyndt at gå, som I kan se på nogle af billederne. Hun har fået sit eget værelse, men vi har selvfølgelig stadig plads til overnattende gæster. Hun er blevet glad for aftensmad. Og det er endelig lykkes os at få hende til at drikke mere end en enkelt tår af koppen under aftensmaden, da vi hældte saftevand i koppen :) Det kan være vi kommer til at fortryde det senere.

Irene er også blevet stukket af en hveps :( Men hun tog det nu meget godt, og var hurtig klar til leg igen.

Irene er stadig super glad for sin barnehage og når vi aflevere hende om morgenen, så kommer gerne en eller flere af de andre børn ud og hilser og følger hende ind på stuen. Så det er hyggeligt at aflevere hende om morgenen.

Lige nu er jeg fanget i KUs bureaukrati, og venter på at få lov at starte på mit speciale. Så jeg kan skyde en pil efter at blive færdig til jul. Æv æv. Meget surt, men jeg håber på at min situation snart bliver afklaret, så jeg har noget konkret at forholde mig til og kan komme i gang på fuld hammer igen.

Håber I alle får en god weekend.

Ingen kommentarer: