fredag den 22. oktober 2010

Sne -og ugen der gik

Vi har i ugens løb fået sæsonens første sne. Og som en af Tokes kollegaer sagde ugen inden: der kommer som regel et ordentligt læs sne omkring den 20. Han havde fuldstændig ret.

Irene er dog ikke imponeret af sneen, men er der i mod meget besværet af at skulle gå rundt i kæmpe flyverdragt og store vinterstøvler. Hun falder let og torsdag da jeg hentede Irene i barnehagen var hun næsten skrækslagen for at skulle gå selv. Jeg gav efter og bar Irene hele vejen til svømning og hjem igen... I weekenden har vi lovet barnehagen at træne med Irene i sneen.

Toke har de sidste to dage været syg, men ikke mere at han har nydt at være hjemme og lave en masse matematik. Og han kunne godt overtales til at spise hjemmelavet pizza og pandekager med blåbærsyltetøj.

Jeg har været i biografen og se den italienske film I am love. Ikke dårlig, smukke billeder, men ikke super god. Jeg har også været til middag hos et par af Tokes kollegaer, mens Toke lå syg hjemme. Jeg havde en alletiders aften og fik tips til hvordan man tilbereder både rensdyr, elg og hval, så ikke det bliver sejt. Og i dag har jeg været til foredraget Christoffer Columbus -mannen som fant en ny verden fordi han ikke kunne geometri. Det er jo altid sjovt at pege fingre af dem som ikke kan :)

Ingen kommentarer: