søndag den 26. august 2007

Rejseplaner

Så har vi fået styr på vores liv! Vi har nemlig booket flybilletter for vores rejser for resten af året.

Den 26. oktober flyver vi fra Sydney til Victoria i Canada hvor jeg skal holde et par foredrag på det lokale universitet. Den 5. november tager vi så fra Victoria til Toronto hvor en masse af mine kolleger vil være samlet. Her vil Field Institutet nemlig være vært for et halvt år med en masse workshops i operatoralgebra som er det emne af matematiken jeg beskæftiger mig med. Vi bliver i Toronto ind til den 3. december hvor vi så vender næsen hjem mod Danmark, og tirsdag den 4. december kl. 7.15 lander vi så i Københavns lufthavn.

Planen er så at vi flytter til Odense (vi har endnu ikke fundet et sted at bo), så jeg kan begynde i mit nye arbejde på Syddansk Universitet den 1. januar.

Jeg har nemlig fået et 3-årigt Steno-stipendium fra Forskningsrådet for Natur og Univers. Dette stipendium dækker min løn som forskningsadjunkt ved Syddansk Universitet og giver mig også lidt penge så jeg kan invitere kolleger til Odense og så jeg selv kan rejse til konferencer ol.

Ingen kommentarer: