tirsdag den 23. oktober 2007

Vi skal bo i Trondheim.

Så har vi endeligt besluttet os får en plan og som overkriften afslører skal vi flytte til Trondheim. Toke har accepteret tilbudet om en fast stilling. Vi har dog valgt at bruge et halvt år i DK først, hvor Toke vil arbejde i Odense og jeg vil studere vidre i København, mens vi bor hjemme hos min mor i Haslev. Planen indeholder dog ingen oplysninger om hvilket universitet jeg skal færdiggøre min kandidat under, men det arbejdes der på.

For ca en halv time siden solgte vi vores dejlige bil vidre til en familie med 4 børn. Som vi opdagede hernede er det ikke helt let at få solgt en bil, i hvert fald ikke hvis man gerne vil have lidt penge for den. Tilgengæld gør det mindre at man har mistet en del penge når de kommer en familie med fire børn til gavn i stedet for en grådig brugtvognshandler fra Sydney -lang historie, og kun lidt sjov.

Ellers er det vores sidste uger hernede, vi har 4 dage tilbage. I aften skal vi hjem til Aiden, Cath og Mikey. Mikey er Cath og Aidans søn og vi har købte en kasse dubloklodser til ham i afskedsgave. I morgen er det så middag med resten af kollegerne, restauranten er endnu ikke booket, men folk har allerede købt rødvinen. Torsdag skal der vaskes tøj, pakkes og tidligt i seng. Fredag bliver vi hentet kl 5:30 og kørt til Sydney lufthavnen, hvor vores fly afgår kl 10:00. Kl 10:00 fredag lander vi så i Victoria, Canada.

I Canada skulle der være bedre mulighed (end nu) for at komme i telefonisk kontakt med os via Skype, da der er internet på alle hotellerne :)

1 kommentar:

camilla og søren sagde ...

ha ha, satte den først et frokert sted...sorry prøver igen...
Hej Louise og toke (ja han kender mig jo nok ikke)---
Det lader jo til i har haft et skønt ophold i OZ...
Louise jeg synes du skal oprette dig som bruger på facebook...
Jeg mødte en på min skole som har gået i gym. klasse med dig. Signe, hun er venner med birgitte.
Men det fik mig til at prøve at finde denne side, og nu lykkedes det mig. Håber at der bliver tid til at vi kan ses inden i rejser til Norge...
Ville lige hurtigt sige hej. Jeg må tilbage til mine bøger.
knus Camilla TUE fra HF