tirsdag den 29. januar 2008

Lidt nyt

Så må jeg vist hellere lige slå fast, at jeg nu hedder Louise Meier Carlsen. Det er der nogen der har været lidt i tvivl om, så nu har I det på skrift.

Lige nu er Toke i Canada, men det vil han nok gerne selv fortælle mere om. Og ja, han er der også på sin fødselsdag, så I må nøjes med at skrive mails eller be Toke ringe jer op.
Imens tager til København og skriver på projekt og det går da fremad, men ikke helt hurtigt nok.

Vores flyttegods fra Australien er øjeblikket i England og der har det været siden den 28. december!!! Jeg skrev til dem for tre uger siden og de fik toldpapirer. I sidste uge skrev jeg så til dem igen for at høre om der var noget nyt og hvornår vi kan forvente vores gods i Danmark. Og jeg har desværre ikke hørt andet end at de vil undersøge sagen. Så det bliver spændende at se hvornår godset dukker op.

Vi har købt en printer hos Dell og venter nu på at den bliver leveret. Jeg er meget spændt. Den skulle være rigtig god til trådløstnetværk. Så skal der printes billeder ud, da den også skulle være rigtig god til den. Både fra brylluppet, men også fra Australien og så skal der laves fotoalbums.

Ingen kommentarer: