onsdag den 3. februar 2010

flere billeder

Så er der lagt endnu en portion billeder på nettet.

http://picasaweb.google.com/Louise.Toke/Januar10?feat=directlink

Vi har det godt heroppe, men det er nu blevet vildt koldt. Men bare rolig alle bliver pakket godt ind inden vi våger os ud.

Irene bliver større og større for hver dag der går. Hun har nu fundet ud af at råbe af/til os når ikke tingene går hendes vej. Hun kan også grine. Og så er vi begyndt at give hende grød, da hun ikke længere vil drikke af flaske. Vi har nu søgt om børnehaveplads til Irene. Til svømning går det godt og Irene bliver mere og mere glad for det.

Jeg er begyndt på mit speciale. Jeg tager på uni tre dage om ugen, men bliver dog kun til fire, da Irene ikke længere vil drikke af flaske og jeg derfor må hjem om eftermiddagen. I dag er det Tokes dag på uni og Irene og jeg ligger hjemme på gulvtæppet og leger.

Vi har inviteret den nærmeste familie til dåb i slutningen af marts, så snart går turen endnu en gang til Danmark. I næste uge får vi besøg af Gilbert, Clara Sofie og Bente. Vi glæder os meget og håber de kan li at stå på ski. Men det får vi jo nok at se på næste omgag billeder.

Ingen kommentarer: