mandag den 12. marts 2007

Min cykel er blevet stjålet!


I går blev min kære cykel stjålet! Jeg købte den i august, og den har siden bragt mig trofast fra og til uni i både styrtende regn og bagende sol, men det er altså slut nu. Dagen i går være ellers en god dag. Jeg spillede min tredje kamp for mit nye fodboldhold Lambton Jaffas (http://users.tpg.com.au/jckkl/jaffas/seniors.htm) i bagende sol (kampen endte 1-1), hvorefter Louise og jeg tog med mange andre fra holdet på pub hvor vi fik et par øl og noget at spise. Da vi skulle hjem var min cykel væk. Den var ellers låst sammen med Louises cykel uden for puben, men lås, cykel og Louises cykelhjelm var fjernet. Heldigvis var Louises cykel der stadig.

I dag har jeg så købt en ny cykel, næsten magen til den gammel. Det skulle jeg kunne hente på onsdag så jeg kan blive kørende igen.

Ingen kommentarer: